Hvorfor må jeg vente så lenge på min rullestol?
Vi ekspederer bestillinger samme dag eller dagen etter at den har kommet til oss. Vi leverer til den leveringstid som er avtalt med NAV i vår kontrakt(mellom 1 og 3 uker). Dersom du mener du har ventet svært lenge, kan det være at det har vært endringer i bestillingen din, vært gjort en individuell tilpasning eller at Hjelpemiddelsentralen ikke sendte bestilling til oss så raskt som du trodde. Ta kontakt med sentralen din dersom du synes tiden blir for lang.
Jeg har et spørsmål om min bestilling. Hvem kan jeg kontakte?
Om du er privatperson og skal få et produkt via din Hjelpmiddelsentral er det til dem du skal henvende deg med alle dine spørsmål. Har du bestilt et produkt privat gjennom Hjelpemiddeldeal.no, er det til dem du skal sende ditt spørsmål. Er du terapeut eller ansatt i NAV, er du velkommen til å kontakte Kundeservice per telefon eller via e-post.
Jeg ønsker å bestille et produkt, hvordan gjør jeg det?
Er du en privatperson som søker et produkt via Hjelpemiddelsentralen, må alt gå gjennom dem. Dersom du vil kjøpe et produkt privat, kan du kjøpe av Hjelpemiddeldeal.no som er en nettbutikk. På deres side finner du produkter og priser beregnet på private kjøp.
Vi kan dessverre ikke selge direkte til sluttbruker fra Sunrise Medical AS.
Dersom du representerer en kommune eller et sykehus, kan du sende din bestilling/forespørsel til oss på post@sunrisemedical.no