Hvordan kan vi hjelpe deg?

Har du behov for service eller reparasjon?

Har du behov for reparasjon eller service?

Vi håper at du har mest mulig problemfri opplevelse med ditt Sunrise Medical produkt. Men dersom et problem skulle dukke opp skal du først kontakte de du fikk produktet fra. Vanligvis er dette din NAV Hjelpemiddelsentral eller din kommune. De vil vite hva som skal gjøres videre. Fint om du finner frem produktets serienummer som står på en merkelapp på produktet. Dette er nøkkelen for å få korrekte reservedeler fra oss dersom du har behov for dette. 

Kontakt oss

Fremdeles behov for hjelp?

Send oss melding

Email: post@sunrisemedical.no

Vi vil svare deg innen 24 timer(man-fre).

Facebook Messenger

Mellom 8 og 16, man-fre.

Ring oss

+47 66 96 38 00

Åpningstid: 08. - 16 man-fre.

Business Support

Bli kjent med oss

Dersom du arbeider med hjelpemidler (tekniker, terapeut, formidler) og ønsker å kontakte oss, kan du finne våre navn,  mailadresser og telefonnumre her.