Hvordan kan vi hjelpe deg?

AdobeStock_227728199 [Converted]

Kombinasjonsavtaler

Er du usikker på om du kan kombinere et produkt fra Sunrise Medical med et produkt eller et tilbehør fra en annen produsent/leverandør?   Her finner du kombinasjonsavtaler som Sunrise Medical har med andre produkter og produsenter. Oversiktene er internasjonale, hvilket betyr at du finner atskillig fler produkter enn de vi selger i Norge. Dersom du er ute etter et spesielt produkt kan du også gå inn under Produkter og se i Dokumentasjon / Annet for å finne produktets kombinasjonsavtaler i Norge.

AdobeStock_140218457 [Converted]

Finn din selger

Vi har representanter fordelt rundt i hele landet. Her kan du scrolle deg nedover i listen og finne frerm til navn og telefonnummer til din lokale representant. 

AdobeStock_137419505

Lagring og returer

Finn ut hvordan du skal returnere produkter eller deler til oss. I tillegg vil du finne pdf-dokumenter som omhandler lagring/oppbevaring av produkter med og uten batterier/elektronikk. 

Service Videoer

Se trinn for trinn videoer om vedlikehold av ditt Sunrise medical produkt. 

Untitled-1

Ofte stilte spørsmål

Har du spørsmål du ønsker å stille? Ta en titt her for å se om det er spørsmål vi allerede har besvart. 

Untitled-2

Dokumentasjon

Last ned produktdokumentasjon i PDF-utgave på nye eller utgåtte produkter. Skriv inn produktets navn, eller enda mer spesifikt hvis du f.eks. ønsker en brukerveiledning kan du skrive: Brukerveiledning Acky

AdobeStock_271260720 [Converted]

Delemanualer

Her har du tilgang til alle reservedeler og artikkelnumre til Sunrise produkter i gruppene Quickie, Zippie, Breezy, Sterling, Jay, Empulse og Gemino.

logo-crashtest

Kollisjonstesting

Din sikkerhet er viktig for oss. Sunrise Medical kollisjonstester svært mange produkter. Disse testes i henhold til gjeldende standarder ISO 7176-19 og ISO 16840-4. Du kan se hvilke produkter som har bestått kollisjonstest nedenfor.

Har du behov for service eller reparasjon?

Har du behov for reparasjon eller service?

Vi håper at du har mest mulig problemfri opplevelse med ditt Sunrise Medical produkt. Men dersom et problem skulle dukke opp skal du først kontakte de du fikk produktet fra. Vanligvis er dette din NAV Hjelpemiddelsentral eller din kommune. De vil vite hva som skal gjøres videre. Fint om du finner frem produktets serienummer som står på en merkelapp på produktet. Dette er nøkkelen for å få korrekte reservedeler fra oss dersom du har behov for dette. 

Kontakt oss

Fremdeles behov for hjelp?

Send oss melding

Email: post@sunrisemedical.no

Vi vil svare deg innen 24 timer(man-fre).

Facebook Messenger

Mellom 8 og 16, man-fre.

Ring oss

+47 66 96 38 00

Åpningstid: 08-16 man-fre