Kontakt oss

Dersom du ønsker å finne frerm til vår representant i ditt distrikt kan du finne fylkesoversikten her.

Har du spørsmål til oss?

Før du tar direkte kontakt kan du sjekke våre Ofte Stilte Spørsmål som vi har samlet under Support. Du kan kanskje finne svar der.

Vanlige spørsmål.

Om du har en sammenleggbar rullestol vil du finne en merkelapp på rammens kryss under setet. På en fastrammestol vil du finne den bak på rammen. 

Ja, vårt Built-4-Me team kan hjelpe med individulle tilpasninger dersom du har behov som ikke kan dekkes med standard produktvalg og tilbehør. Dette må gjennomgås grundig sammen med din terapeut for at mål og funksjoner skal bli slik du har behov for. Ta kontakt med din terapeut som vil kunne gjøre avtale med vår salgsrepresentant i ditt fylke. 

Det er flere fordeler, blant annet god støtte og stabilitet til den sittende stillingen, konsekvent støtte over tid, bedre trykkfordeling og økt komfort. Generelt kan vi si at ved å bruke en fast rygg, vil du bruke mindre krefter på å opprettholde sittestillingen, og kan dermed bruke kreftene på andre aktiviteter.

Er du en privatperson som søker et produkt via Hjelpemiddelsentralen, må alt gå gjennom dem. Dersom du vil kjøpe et produkt privat, kan du kjøpe av Hjelpemiddeldeal.no som er en nettbutikk. På deres side finner du produkter og priser beregnet på private kjøp.

Vi kan dessverre ikke selge direkte til sluttbruker fra Sunrise Medical AS.

Dersom du representerer en kommune eller et sykehus, kan du sende din bestilling/forespørsel til oss på post@sunrisemedical.no

 

 

Det første du bør finne frem til er serienummeret på ditt produkt. Dette er nøkkelen til å få riktig del ved bestilling hos oss. Du har sannsynligvis mottatt ditt produkt fra NAV Hjelpemiddelsentral og det er også de som må legge inn bestillingen på reservedelen. Beskriv delen du trenger (eventuelt også ta et bilde) og oppgi produktets navn og serienummer når du kontakter Hjelpemiddelsentralen. Da har du lagt et godt grunnlag for å motta riktig del. 

Alle spørsmål

Du kan kontakte oss ved:

Sunrise Medical AS
Delitoppen 3  (Vareadresse: Port B)
1540 Vestby 
Norge

Åpningstider: man-fre: 08.00 - 16.00 

Dersom du ønsker å finne frem til vår representant i ditt distrikt kan du finne fylkesoversikten her.

Telefon: +(47) 66 96 38 00
Faks: +(47) 66 96 38 80
Epost: post@sunrisemedical.no
   
Lokalt kart: Last ned

 

Ønsker du å kjøpe våre produkter privat, kan du henvende deg til Hjelpemiddeldeal.no. Dette er en selvstendig nettbutikk tilpasset privatkjøp.

 

Kontakt oss online:

Hvis du er under 18, vennligst ikke gi oss noen personlige opplysninger. Du kan lese mer om våre retningslinjer for databehandling på vår personvernpolicy.

Hvordan bruker vi informasjonen om deg?

Sunrise Medical vil bruke informasjonen du gir oss til å svare på din forespørsel. Dette kan innebære at vi sender dine personlige opplysninger til andre interne avdelinger for å hjelpe deg med eller svare på din henvendelse. Vi vil aldri avsløre eller dele dine personlige opplysninger med noen andre. Din informasjon vil bli lagret i Storbritannia og aldri lenger enn 2 år etter siste samhandling med oss.

Hvis du trenger å oppgi informasjon om deg selv (om f.eks. din funksjonsnedsettelse), vennligst kontakt oss pr telefon i stedet.

Meld deg på for å få våre nyhetsbrev

Enter security code:
 Security code

Hvor vi er

Vennligst noter at vi ikke har åpen butikk som er åpen for publikum